Natáčanie v tmavých priestoroch - SJCAM SJ6
3 posters
Strana 1 z 1
Natáčanie v tmavých priestoroch - SJCAM SJ6
Zdravím,
pred pár dňami som si na odporúčanie známeho a niekoľkých recenzií zakúpil SJCAM SJ6 LEGEND AIR. Kameru som kúpil z potreby natáčania videí
z koncertných pódií, kde je často menej svetla, resp. svetlo z hal.reflektorov a podobne.
Nikdy som nefotil, nikdy nenatáčal, som úplný amatér. Preto sa chcem spýtať, či by niekto vedel poskytnúť základne informácie ohľadom správneho nastavenia v takýchto priestoroch - rozlíšenie, formát, svetlosť, Expozícia, načo si dať pozor a pod. Kameru som totižto vyskúšal v skúšobni v pivničných priestoroch a zostal som nemilo prekvapený - stále zrnité, neostré. Videá na youtube natočené touto kamerou sú nádherné, ale skoro všetky sú natáčané vonku..
Vopred ďakujem za akúkoľvek odpoveď.
pred pár dňami som si na odporúčanie známeho a niekoľkých recenzií zakúpil SJCAM SJ6 LEGEND AIR. Kameru som kúpil z potreby natáčania videí
z koncertných pódií, kde je často menej svetla, resp. svetlo z hal.reflektorov a podobne.
Nikdy som nefotil, nikdy nenatáčal, som úplný amatér. Preto sa chcem spýtať, či by niekto vedel poskytnúť základne informácie ohľadom správneho nastavenia v takýchto priestoroch - rozlíšenie, formát, svetlosť, Expozícia, načo si dať pozor a pod. Kameru som totižto vyskúšal v skúšobni v pivničných priestoroch a zostal som nemilo prekvapený - stále zrnité, neostré. Videá na youtube natočené touto kamerou sú nádherné, ale skoro všetky sú natáčané vonku..
Vopred ďakujem za akúkoľvek odpoveď.
GoinBlind- Nováček
- Počet příspěvků : 3
Datum 1. registrace : 02. 02. 18
Re: Natáčanie v tmavých priestoroch - SJCAM SJ6
Tak ja tím nevim, ale koupil si nejhorsi kameru od SJCAM pro nahravani za spatnych svetelnych podminek (maly senzor a velke rozliseni). Skoda, ze to pisi i v recenzi na našem webu i v recenzi na digitalnikamery.com
Neudelas s tim nic, senzor ani objektiv nezvlada nahravani za tmy