AKČNÍ KAMERY A VIDEO TECHNIKA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Natáčanie v tmavých priestoroch - SJCAM SJ6

3 posters

Goto down

Natáčanie v tmavých priestoroch  - SJCAM SJ6 Empty Natáčanie v tmavých priestoroch - SJCAM SJ6

Příspěvek pro GoinBlind 03.02.18 0:05

Zdravím,

pred pár dňami som si na odporúčanie známeho a niekoľkých recenzií zakúpil SJCAM SJ6 LEGEND AIR. Kameru som kúpil z potreby natáčania videí
z koncertných pódií, kde je často menej svetla, resp. svetlo z hal.reflektorov a podobne.
Nikdy som nefotil, nikdy nenatáčal, som úplný amatér. Preto sa chcem spýtať, či by niekto vedel poskytnúť základne informácie ohľadom správneho nastavenia v takýchto priestoroch - rozlíšenie, formát, svetlosť, Expozícia, načo si dať pozor a pod. Kameru som totižto vyskúšal v skúšobni v pivničných priestoroch a zostal som nemilo prekvapený Smile - stále zrnité, neostré. Videá na youtube natočené touto kamerou sú nádherné, ale skoro všetky sú natáčané vonku..
Vopred ďakujem za akúkoľvek odpoveď.

GoinBlind
Nováček
Nováček

Počet příspěvků : 3
Datum 1. registrace : 02. 02. 18

Návrat nahoru Goto down

Natáčanie v tmavých priestoroch  - SJCAM SJ6 Empty Re: Natáčanie v tmavých priestoroch - SJCAM SJ6

Příspěvek pro Ondra 03.02.18 15:07

Tak ja tím nevim, ale koupil si nejhorsi kameru od SJCAM pro nahravani za spatnych svetelnych podminek (maly senzor a velke rozliseni). Skoda, ze to pisi i v recenzi na našem webu i v recenzi na digitalnikamery.com

Neudelas s tim nic, senzor ani objektiv nezvlada nahravani za tmy

Edit: reagoval jsem na nadpis, tedy kameru SJ6, SJ6 Air je na tom jeste hure, navic neni urcena pro nas trh. Senzor je jeste horsi nez u SJ6 Legend
Ondra
Ondra
Admin
Admin

Počet příspěvků : 2482
Datum 1. registrace : 06. 02. 15
Bydliště : Zlín

http://www.techfan.cz

Návrat nahoru Goto down

Natáčanie v tmavých priestoroch  - SJCAM SJ6 Empty Re: Natáčanie v tmavých priestoroch - SJCAM SJ6